رسانه‌ها نقش موثری درافزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند

رسانه‌ها نقش موثری درافزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند

فرماندارشهرستان بجنورد با اشاره به شروع پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: رسانه‌ها نقش موثری درافزایش انگیزه مشارکت و حضور حداکثر در انتخابات دارند.

محمدباقر باقرپور در بازدید از دفتر پایگاه خبری بجنورد زیبا، افزود: طی سه روز اول مهلت پیش ثبت نام برای انتخابات 61 نفر در حوزه بجنورد ثبت نام کردند.

وی اظهارکرد: پیشنهاد می‌کنیم از حوزه‌های مختلف استان افراد توانمند و تأثیر گذار، در این دوره از انتخابات ثبت نام کنند چرا که حضور این افراد توسعه استان را سرعت می‌بخشد.

باقرپور در این دیدار با تقدیر از تلاش خبرنگاران، گفت: نوع نگاه خبرنگاران و مجموعه فعال در روزنامه سراسری اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا در تنظیم و انعکاس خبر نگاه مثبت است که رضایت مردم را به دنبال داشته است.

فرماندار شهرستان بجنورد اظهار کرد: مجموعه رسانه‌ای روزنامه سراسری اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا با انتشار اخبار امید آفرینی و بدون برهم زدن آرامش مردم نقش خوبی در انعکاس خبردر جامعه دارد.

باقرپور افزود: خبرنگاران و به ویژه خبرنگاران این مجموعه با تلاش دلسوزانه همواره به دنبال تأمین خبر و اطلاع رسانی درست به جامعه وپیگیری مطالبات مردمی هستند.

وی با بیان اینکه تعامل این مجموعه با فرمانداری مطلوب بوده است، تصریح کرد: مردم نیز استقبال خوبی از ورود رسانه‌ها به برخی از موضوعات دارند و مجموعه پایگاه بجنورد زیبا و روزنامه اترک با انعکاس اخبار بدون ایجاد حسن نگرانی وتشویش اذهان عمومی در این امرموفق بوده است.

 


دیدگاه‌ها
حبیب اله محمدیانی 1402/12/12
نظری ندارم
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.