کد خبر : 60630 تاریخ : ۱۴۰۲ شنبه ۲۱ مرداد - 07:50
رسانه‌ها نقش موثری درافزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند فرماندارشهرستان بجنورد با اشاره به شروع پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: رسانه‌ها نقش موثری درافزایش انگیزه مشارکت و حضور حداکثر در انتخابات دارند.

محمدباقر باقرپور در بازدید از دفتر پایگاه خبری بجنورد زیبا، افزود: طی سه روز اول مهلت پیش ثبت نام برای انتخابات 61 نفر در حوزه بجنورد ثبت نام کردند.

وی اظهارکرد: پیشنهاد می‌کنیم از حوزه‌های مختلف استان افراد توانمند و تأثیر گذار، در این دوره از انتخابات ثبت نام کنند چرا که حضور این افراد توسعه استان را سرعت می‌بخشد.

باقرپور در این دیدار با تقدیر از تلاش خبرنگاران، گفت: نوع نگاه خبرنگاران و مجموعه فعال در روزنامه سراسری اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا در تنظیم و انعکاس خبر نگاه مثبت است که رضایت مردم را به دنبال داشته است.

فرماندار شهرستان بجنورد اظهار کرد: مجموعه رسانه‌ای روزنامه سراسری اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا با انتشار اخبار امید آفرینی و بدون برهم زدن آرامش مردم نقش خوبی در انعکاس خبردر جامعه دارد.

باقرپور افزود: خبرنگاران و به ویژه خبرنگاران این مجموعه با تلاش دلسوزانه همواره به دنبال تأمین خبر و اطلاع رسانی درست به جامعه وپیگیری مطالبات مردمی هستند.

وی با بیان اینکه تعامل این مجموعه با فرمانداری مطلوب بوده است، تصریح کرد: مردم نیز استقبال خوبی از ورود رسانه‌ها به برخی از موضوعات دارند و مجموعه پایگاه بجنورد زیبا و روزنامه اترک با انعکاس اخبار بدون ایجاد حسن نگرانی وتشویش اذهان عمومی در این امرموفق بوده است.