بانک قرض الحسنه مهر ایران خراسان شمالی پیشگام در فن آوری و نوآوری

بانک قرض الحسنه مهر ایران خراسان شمالی پیشگام در فن آوری و نوآوری

بجنورد زیبا: بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی در صدر منابع بانکی در بین بانک های استان قرار گرفته است و در حالی که 6 شعبه و یک باجه در خطه خراسان شمالی دارا است هفت درصد نقدینگی استان را به خود اختصاص داده است که این مهم گامی بزرگ در پرداخت وام های قرض الحسه خرد است.

به گزارش بجنورد زیبا، این بانک در خراسان شمالی از استقبال بی نظیری از سوی مردم مواجه است به طوری که رشد 60 درصدی منابع این بانک در سال جاری گواه این استقبال خوب مردمی است زیرا که مشتریان زیادی برای استفاده از تسهیلات قرض الحسنه جذب شعبه های بانک مهر ایران در استان شده  اند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات بانکی غیر حضوری در جمع هزار بانک برتر جهان پیشرو بوده است که استراتژی این بانک یکپارچه و انسجام است که در این راستا در کشور پیشرو نیز بوده است که این امر نیز باعث رضایت مندی بالای مشتریان این بانک شده است.

 

رشد 60 درصد منابع بانکی

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی در نشست خبری که به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد از رشد 60 درصدی منابع این بانک خبر داد و گفت: این در حالی است که  میانگین رشد در شبکه بانکی استان حدود 17 درصد بوده است.

سید روح الله میر هادی افزود: در این میان تلاش می کنیم با توجه به استقبال صورت گرفته تا پایان سال جاری رشد منابع این بانک را به 100 درصد برسانیم

وی گفت: در حال حاضر هفت درصد نقدینگی بانک های استان دراختیار بانک مهر ایران است که تلاش خواهیم کرد  این عدد را تا پایان سال جاری به 10 درصد جذب برسانیم.

وی یادآور شد: بانک مهر ایران در استان در 16 سال گذشته 120 هزار فقره وام به ارزش 46 هزار میلیارد ریال به مردم پرداخت کرده است که این میزان از ابتدای سال جاری تا امروز 25 هزار فقره وام به مبلغ 22 هزار میلیارد ریال بوده است.

 

مهاجرت کاغذ

وی در بخش دیگری از سخنانش بر الکترونیکی شدن بیشتر امور در بانک مهر ایران اشاره کرد و گفت: تلاش کرده ایم تا با الکترونیکی شدن فرایند ها کاغذ را حذف کنیم تا علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ، روند ها نیز برای مشتریان آسان سازی شود.

میر هادی با تاکید بر اینکه  بانک هوشمند و دیجیتال را در برنامه اجرایی داریم تصریح کرد: بر این اساس مشتریان می توانند بدون مراجعه به بانک از وام 50 میلیون تومانی استفاده کنند که تمامی فرایند ها تنها در بستر اینترنت همراه بانک و بدون معرفی ضامن به شعب انجام خواهد شد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی در خصوص تسهیلات اشتغال زایی نیز گفت: امسال 178 میلیارد ریال تسهیلات در این رابطه در استان در نظر گرفته شده است که تاکنون 150 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین 842 میلیارد ریال اعتبار تبصره 18 برای این بانک در نظر گرفته شده و به پنج دستگاه ابلاغ شده است که تلاش می کنیم تا پایان سال به متقاضیان پرداخت شود.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع بانک مهر ایران استان هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات را در سال جاری پرداخت خواهد کرد.

میر هادی تصریح کرد: این در حالی است که در سطح کشور 150 هزار وام بدون ضامن به مردم پرداخت شده است که این میزان دراستان هفت هزار و 200 فقره بوده است.

وی با بیان اینکه مشتریان این بانک می توانند تا سقف 100 میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنند، افزود: بانک مهر ایران هم اینک در خراسان شمالی 6 شعب و یک باجه فعال دارد که یک شعبه دیگر نیز در بجنورد در مرحله راه اندازی است که همزمان با دهه فجرافتتاح می شود و شعبع دیگری نیز در فاروج در دست راه اندازی است.

 

پرداخت 25 هزار فقره وام

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی در ادامه گفت: در سال گذشته در مجموع 12 هزار فقره وام به مبلغ 22 هزار میلیارد ریال به مشتریان پرداخت شد که این میران در 9 ماه سال جاری به 25 هزار فقره با میزان 22 هزار میلیارد ریال رسیده است.

میر هادی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای رساندن مبلغ وام تا پایان سال جاری به 35 هزار میلیارد ریال ، اظهار داشت:هم اینک نسبت مطالبات به مصارف در این بانک کمتر از سه دهم درصد است زیرا که مشتریان این بانک بسیار خوش حساب هستند و اقساط وام های دریافتی را  به موقع پرداخت می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پرداخت حقوق پرسنل اداره ها و سازمان ها از بانک مهر ایران رو به افزایش است گفت: در طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از تولید و اشتغال و با کمک به شرکت ها و سازمان ها در نگه داشت نیروی انسانی ،بسته حمایتی حقوق و دستمزد سازمانی را ارائه نموده است، و سازمان ها می توانند به واسطه پرداخت حقوق یا دستمزد ماهیانه کارکنان از طریق بانک قرض‌الحسنه مهرایران نسبت به معرفی کارکنان جهت پرداخت وام اقدام می نماید و از این طریق وام 300 میلیون تومانی 18 ماه دریافت کنند..

 

دریافت حقوق چهار هزار نفر حقوق بگیر استان از بانک مهر

وی افزود: تاکنون چهار هزار نفر حقوق بگیر استان خراسان شمالی از بانک مهر ایران حقوق خود را دریافت می کنند که از مزایای طرح مهریار نیز برخوردار خواهند شد و حتی اشخاص حقیقی و شرکت ها نیز می توانند از این طرح استقبال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مسئولیت های اجتماعی بانک مهر ایران در کشور نیز اشاره ای کرد و افزود: این بانک هرگز از ایفای نقش خود در این حوزه غافل نیست.

وی گفت: مشارکت در طرح شهید سلیمانی وزارت بهداشت و خرید 25 هزار قلم تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا به ارزش 300 میلیارد ریال، تحت پوشش بیمه حوادث قرار دادن 500 هزار خانه روستایی در سطح سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ایلام از جمله مسئولیت های اجتماعی بانک مهر ایران در کشور است.

میر هادی تصریح کرد: پرداخت وام قرض الحسنه برای راه اندازی پنل های خورشیدی در روستای بشاگرد با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد،‌ مشارکت در تهیه اقلام برای آسیب دیدگان زلزله هرمزگان، مشارکت در تهیه بسته های لوازم التحری، مشارکت در تهیه مایحتاج آسیب دیدگان سیل در استان کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان وبلوچستان و اعطای کمک 200 میلیارد ریالی بلاعوض به سازمان بهزیستی کشور نیز از دیگر اقدامات این بانک در مسوولیت های اجتماعی در سطح کشور است.

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.