سرگردانی مردم در داروخانه ها

سرگردانی مردم در داروخانه ها

در پی دریافت پیام های مکرر شهروندان و مشاهدات میدانی خبرنگار بجنورد زیبا از داروخانه های شبانه روزی در بجنورد، شاهد ازدحام جمعیت برای دریافت دارو آن هم فقط با نسخه کاغذی هستیم.

به گزارش بجنورد زیبا، پرسنل داروخانه ها قطعی سامانه دریافت نسخه الکترونیک را علت این اختلال و در نتیجه ازدحام جمعیت عنوان کردند‌ و به بیماران توصیه می کنند از پزشکان بخواهند در کنار نسخه الکترونیک،  نسخه کاغذی هم صادر شود.

 با توجه به شروع فصل سرما و نیاز مبرم مردم به دارو های مختلف چرا باید تصمیم به قطعی اینترنت باعث سردرگمی و مشکلات ایجاد شده برای مردم در داروخانه ها شود؟

لازم به ذکر است چنانچه موفق به دریافت نسخه فیزیکی برای دارو شوید، هزینه آن را باید به صورت آزاد پرداخت کنید و  بیمه ها از جمله بیمه تکمیلی در پرداخت سهم بیمه نسخه کاغذی همکاری نخواهند کرد که در شرایط اقتصادی کنونی، بار مالی مضاعفی به مردم و اقشار آسیب پذیر وارد خواهد شد. 

آیا لازم نیست بازنگری در طرح بستن و فیلترینگ اینترنت صورت گیرد ؟

 

مدیر سایت

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/07/22
الان چندروز دوتا بچه هام مریضن آنتی بیوتیک برا بچه ها نیست ...باید چیکار کنیم .شما که از پس سلامت مردمتون برنمیاید چقدر ادعا دارین
ناشناس 1401/07/23
بدبخت شدیم دیشب تا ۸صف نونوایی بعدش داخل داروخانه تا۱نصف شب آخه این چ وعضه همه کاراهاروالکترونیکی کردین حالااینترنت قط کردی این شده زندگی مابعدخونه رفتن بادعوابحث آخرشم خودکشی
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.