اخذ مجوز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان سملقان

اخذ مجوز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان سملقان

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی از دریافت اخذ مجوز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان سملقان خبر داد.

دکتر سعید صدرمنش با حضور در دفتر بجنورد زیبا و روزنامه اترک اظهار کرد: برای اجرای این پروژه اعتبار لازم وجود دارد و فقط باید زمین آن تامین شود.

وی در ارتباط با بیمارستان ثامن الائمه بجنورد نیز گفت: بخش icu در این بیمارستان فعال شده و در حال حاضر با ۱۰۰ درصد ظرفیت در حال ارائه خدمت است.

صدرمنش افزود: فضای ccu نیز دو برابر شده و در حال افزایش دو برابری فضای اورژانس بیمارستان هستیم.

به گفته وی، ساخت انبار دارویی نیز از ابتدای سال شروع شده و هم اکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. درمانگاه تخصصی نیز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد طی یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد مجوز جذب دانشجوی رشته پزشکی را دریافت کرده بود، ادامه داد: این دانشگاه در ارتباط با فضای آموزشی مشکل داشت که توافق بر این شد تا دانشجویان بتوانند از این بیمارستان به عنوان دانشگاه آموزشی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در ارتباط با جذب پزشکان، اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: سال گذشته ۵ و طی امسال ۶ پزشک متخصص جذب شد و برنامه جذب پزشکان متخصص ادامه دارد.

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در ارتباط با خرید و نصب دستگاه mri نیز توضیح داد: این پروژه از یک سال گذشته آغاز و مجوز خرید و نصب آن دریافت شده است و در حال حاضر در مرحله خرید این دستگاه قرار داریم.

وی گفت: جانمایی این دستگاه و نقشه های اولیه برای نصب آن تهیه شده و به محض ورود به استان نصب خواهد شد.

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.