همدلی دانشگاه علوم پزشکی و راه و شهرسازی در جانمایی بیمارستان

همدلی دانشگاه علوم پزشکی و راه و شهرسازی در جانمایی بیمارستان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اعلام آمادگی این اداره برای جانمایی هر چه سریعتر زمین بیمارستان مادر و کودک خبر داد.

 

میرکریمی با حضور در دفتر پایگاه بجنورد زیبا و روزنامه سراسری اترک گفت: ما آمادگی داریم تا از زمین های آزاد برای جانمایی بیمارستان ارائه دهیم.

 وی افزود: باید در یک نشست تمام نقاط مورد نظر و زمین های موجود با معرفی نکات مثبت و منفی توسط کارشناسان بررسی و بهترین نقطه برای جانمایی بیمارستان تعیین شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه رسانه ها در جریان سازی و اطلاع رسانی درست در این زمینه نقش مهمی دارند، تصریح کرد: فضای گفتمان یک فضای سازنده است که ما در استان از آن غافل شده ایم.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی نیز در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران این مجموعه بر تسریع در روند احداث بیمارستان مادر و کودک تاکید کرد و گفت: تکلیف زمین این بیمارستان مادر و کودک باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

 براتی زاده با بیان اینکه این بیمارستان یک بیمارستان سبز است، افزود: بیمارستان مادر و کودک که از نیاز های ضروری مردم بجنورد است، باید جانمایی آن هر چه زودتر انجام شود و مردم استان شاهد احداث این پروژه باشند.

وی اظهارکرد: معطلی و عدم اجرای این پروژه یک ضعف برای استان است و باید تا دیر نشده بهترین و در دسترس ترین نقطه برای آغاز پروژه تعیین شود.

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.