زایشگاه جایگزین طرح گردشگری بزرگ مفخم می شود؟
تازه ترین شنیده ها از جا نمایی بیمارستان مادر و کودک

زایشگاه جایگزین طرح گردشگری بزرگ مفخم می شود؟

بر اساس گزارش برخی رسانه های استان، پس از بازدید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به همراه پاکمهر نماینده مجلس از محل شهرداری منطقه 1 بجنورد و حوالی آن، این گمانه زنی مطرح شد که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری برای احداث بیمارستان مادر و کودک این مکان را در نظر گرفته اند.

به گزارش بجنورد زیبا، انتشار این خبر با واکنش مثبت رسانه ها و جریانی مواجه شد که در این مدت همسو با دانشگاه علوم پزشکی بر تسریع هر چه سریعتر جانمایی این بیمارستان در هسته مرکزی شهر بجنورد اصرار داشتند. البته این رسانه ها و جریان حامی این اقدام در زمان استاندار سابق و تلاش مدیران آن برهه برای ساخت مجموعه بزرگ گردشگری مفخم در این محدوده از مخالفان اصلی این پروژه بودند و جایگزینی زایشگاه جدید استان به جای آن طرح گردشگری باعث خوشحالی بیشتر این جریان فکری و سیاسی استان شد. 

در سمت مقابل اما انتشار این خبر عصبانیت حامیان برنامه های توسعه گردشگری به عنوان دومین اولویت استان را در پی داشت.

به گفته دکتر «شاهین فر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی، انتخاب این مکان برای ساخت زایشگاه جدید بجنورد اولویت نخست است.

بر این اساس اگر شورا و شهرداری نیز به این تصمیم رسیده باشند باید دید در روزهای آینده موافقان و مخالفان جا نمایی این پروژه مکان فوق چه نظراتی دارند؟

 چرا که اجرای همچنین پروژه‌ای در این مکان چالش هایی چون افزایش ترافیک در محدوده 32 متری شهدا و خیابان سید جمال الدین ایجاد می کند.

 


دیدگاه‌ها
خلیل بوتگی 1402/03/02
ایکاش مسئولین ما کمی اینده نگر باشند اخه عزیزان یعنی دراطراف شهر هیج جایی پیدا نکردید که همش پیله کردین داخل شهردرجاده گلستان شهر حاشیه جاده درهردوطرف شهرداری کلی زمین داره قسمتی از نهالستان شهرداری که کنار جاده است مناسبتره یا بیمارستان امام رضا که الان مورد استفاده است اخرخیابان تختی پنج شنبه بازار ایا جای منسبی نیست احداث دران محلها تاًیر انچنانی هم درترافیک ندارند بااین ترافیک وحشتناک داخل شهر با ساخت بیمارستان جدید درخیابان سیدجمال ترافیک وحشتناکتر خواهد شد من تا انجا که با۸۰ سال عمر یادمه تا کنون هیچ احداثی بدون دردسر درست تشده مرتبا مردم دلخون شدن تا یه کاری صورت گرفته
علی 1402/03/09
بهترین جا محل شهربازی هست چون هم به اتوبان وصله هم داخل شهره همون پشت اکبرجوجه پارک بانوان کردن با وسایل بازی رو تبدیل کنن به بیمارستان نه مشکل سیل هست نه ترافیک داخل شهر هم هست نشد مابین شهرک فرهنگیان و بجنورد نشد روبه روی کلانتری ۱۲ نشد انتهای نیروگاه نمیدونم پیدا کردن جا مشکل یه چیز دیگه
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.