فرصت سوزی به سبک مسئولان خراسان شمالی

فرصت سوزی به سبک مسئولان خراسان شمالی

بیش از یک ماه از خبر تخصیص بودجه احداث بیمارستان فوق تخصصی مادر و کودک در بجنورد میگذرد ولی تاکنون این پروژه با پاسکاری مسئولان در مرحله واگذاری زمین مانده است.

به گزارش بجنورد زیبا،  دانشگاه علوم پزشکی ابتدا بخشی از پارک شهربازی را برای احداث این بیمارستان پیشنهاد داد ولی با مخالفت شدید مردم و رسانه ها همراه بود.

پس از آن استاندار خراسان شمالی عنوان داشت: اعضای شورای شهر هرچه سریعتر نسبت به تخصیص یا عدم تخصیص برای ساخت این بیمارستان تصمیم بگیرند.

مسئولان علوم پزشکی و رسانه های نزدیک به آن از تعلل اعضای شورای شهر برای اختصاص زمین میگویند و عنوان دارند: هرچه روند جانمایی طولانی شود به ضرر استان خواهد بود و اعضای شورا هرچه سریعتر نسبت به اختصاص زمین تصمیم بگیرند.

در مقابل اما اعضای شورای شهر بجنورد می‌گویند: ما زمین های متعددی برای احداث بیمارستان پیشنهاد داده ایم ولی علوم پزشکی تمامی آن ها را رد کرده است.

طبق گفته کارشناسان در یک بیمارستان ۳۲۰ تخت خوابی روزانه حدود 4 الی 5 هزار نفر تردد دارند و این بیمارستان باید در محلی احداث شود تا شاهد بروز مشکلاتی مانند ترافیک نباشیم.

بسیاری از شهروندان در تماس هایی با بجنورد زیبا، عنوان داشتند: پیشنهاد میکنیم بیمارستان فوق در حاشیه شهر بجنورد مانند مابین بجنورد و شهرک فرهنگیان، زمین های انتهای تختی، زمین های انتهای خیابان قیام، ورودی بجنورد از سمت آشخانه ساخته شود تا در آینده هم شاهد توسعه بیمارستان باشیم.

طبق گفته کارشناسان و یکی از نمایندگان استان فضای کافی در سایت ارکان وجود دارد و بهترین نقطه برای ساخت این بیمارستان در این سایت است چرا که ترافیک ایجاد شده پس از ساخت بیمارستان در هر نقطه شهری بجنورد بر گره های ترافیکی مرکز استان می افزاید .

به گزارش بجنورد زیبا، با توجه به اینکه وجود بیمارستان یکی از نیاز های ضروری مردم استان و بجنورد است، لازم است مسئولان مربوطه هرچه سریعتر نسبت به جانمایی آن اقدام کنند تا شاهد برگشت بودجه تخصیص یافته نباشیم.

 

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.