پیست سوارکاری سپاه جوادالائمه به تامین مالی نیاز دارد

پیست سوارکاری سپاه جوادالائمه به تامین مالی نیاز دارد

سرپرست هیأت سوارکاری خراسان شمالی گفت: زیر ساخت های ورزش سوارکاری در استان تقریبا صفر است که امیدواریم با تکمیل این پیست، اوضاع قدری بهبود یابد.

اسماعیل محمودآبادی در گفت و گو با بجنورد زیبا گفت: در استان فقط یک باشگاه سوارکاری کارگران داریم که در حوزه پرورش قابل استفاده بوده و تقریبا از کاربری ورزشی خارج شده است.

وی افزود: با توجه به تولیدات بسیار خوب و پرورش دهندگان فعال و توانمند در استان، ایجاد زیر ساخت های این رشته ورزشی، پتانسیل فوق العاده ای در اشتغال زایی، درآمدزایی و ایجاد نشاط در بین مردم منطقه را به ارمغان می آورد.

محمود آبادی تصریح کرد: در حوزه گردشگری ورزشی، سوارکاری استان جایگاه ویژه ای دارد اما متاسفانه به علت نداشتن زیر ساخت های مناسب، این پتانسیل ها مغفول مانده است.

سرپرست هیأت سوارکاری خراسان شمالی ادامه داد: قبلا مسابقات سوارکاری در پیست علی آباد معروف به پیست ارتش برگزار می شد که به خاطر مالکیت ارتش بر این زمین با مشکل مواجه شده ایم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر زیر ساخت دیگری جز این پیست در استان نداریم، در صورت همکاری فرمانده ارتش بدون شک مسابقات سوارکاری به طور جدی و مستمر در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.