سابقه درخشان بجنورد زیبا در بین مردم خراسان شمالی

سابقه درخشان بجنورد زیبا در بین مردم خراسان شمالی

بجنورد زیبا: رییس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: مجموعه روزنامه اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا سابقه درخشانی بین مردم استان دارند.

به گزارش بجنورد زیبا، دکتر امیری با حضور در دفتر مرکزی روزنامه سراسری اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا، اظهار کرد: با توجه به اینکه متولی حمایت از خبرنگاران و رسانه‌ها اداره فرهنگ و ارشاد است ولی ما هم به عنوان بسیج رسانه سعی داشته‌ایم همیشه در کنار رسانه و خبرنگاران باشیم و مطالبات آن‌ها را از مسئولین مربوطه پیگیری کنیم.

وی افزود: با توجه به گستردگی و سختی کار خبرنگاران و رسانه‌ها، یک روز برای گرامیداشت این عزیزان کم بوده زیرا باتوجه به اینکه خبرنگاران و رسانه‌ها همیشه مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند و پیشنهاد می‌کنیم که هفته خبرنگار داشته باشیم.

امیری ضمن تشکر بابت سرپا نگه داشتن یک روزنامه در استان با شرایط کنونی گفت: مجموعه بجنورد زیبا و روزنامه اترک با سابقه درخشانی که بین مردم دارند همیشه مطالبات مردم را در چهارچوب سیاست و خط نظام منعکس و پیگیری کرده‌اند.

امیری اظهار کرد: دو مجموعه رسانه‌ای استانی و کشوری بجنورد زیبا و روزنامه اترک، ظرفیت خوبی است تا مطالبات استان را در سطح ملی مطرح و پیگیری کنند.

 

مدیر سایت

دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.